.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تزریق اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی در دستگاه‌های خودپرداز
اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی به خودپرداز‌های برخی بانک‌ها افزوده شده است.
تزریق اسکناس‌های ۲۰۰ هزار تومانی در دستگاه‌های خودپرداز

به گزارش شمال نیوز ، پژولیده رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های مازندران گفت: تزریق اسکناس‌های ۵۰ هزار ریالی به خودپرداز‌ها متوقف شده و اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی نیز در تعداد کمی از خودپرداز‌های شعب بانک قابل دسترسی است.

او با بیان اینکه توقف تزریق این اسکناس‌های از سوی بانک مرکزی موجب شد تا بانک‌ها به تزریق چک پول‌ها با مبالغ بالاتر روی آورند، افزود: چک پول‌های ۲ میلیون ریالی به برخی از خودپرداز‌های شعب بانک ملی هم اکنون تزریق شده است و بتدریج به خودپرداز‌های دیگر بانک‌های شعب اصلی استان نیز افزوده می‌شود.

پژولیده ادامه داد: بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی که دو روز قبل به ما اعلام و احتمالا به سایر بانکها نیز ابلاغ شده است، بانکها می توانند ۳۰ درصد از خودپردازها را تا یک کاست با اسکناس های۲۰۰ هزار تومانی تزریق کنند.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های مازندران ادامه داد: بانک‌های استان در روز‌های پایانی سال و آغاز سال نو آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

 او با بیان اینکه بمنظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان ساعت کاری بانک‌ها در روز‌های پایانی سال از ۷و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ خواهد بود افزود: بانک‌های استان روز‌های تعطیل ۲۹ اسفند امسال و ۲ و ۳ فروردین سال آینده نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ برای ارایه خدمات بانکی باز هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.